آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک و پاداش 20 دلاری

آموزش صرافی توبیت

دنیای ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر با رشدی چشمگیر روبرو بوده است و این امر سبب شده تا افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری و معامله در این حوزه باشند. صرافی های ارز دیجیتال نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند و به عنوان پلتفرمی برای خرید و فروش این ارزها عمل می‌کنند.

یکی از صرافی های محبوب و معتبر در این زمینه، صرافی ال بانک (LBank) است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و مزایای فراوان به کاربران، به یکی از انتخاب‌های اول معامله گران ایرانی تبدیل شده است.

در این مقاله از تیم حسن زاده فایننس قصد داریم به طور کامل به آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک بپردازیم. به گونه‌ای که پس از مطالعه این مقاله، شما به طور کامل با نحوه کار با این اپلیکیشن آشنا خواهید شد و می‌توانید به راحتی در آن به معامله ارز دیجیتال بپردازید.

ثبت نام صرافی ال بانک

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک + ویدیو آموزشی

در ویدیو زیر، به طور کامل با اپلیکیشن صرافی ال بانک آشنا خواهید شد. این ویدیو آموزشی جذاب و کاربردی، تمامی مراحل و نکات لازم برای شروع معاملات ارز دیجیتال در LBank را به شما آموزش می‌دهد.

از کجا اپلیکیشن صرافی ال بانک را دانلود کنیم؟

شما باید با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود می‌توانید به طور مستقیم از طریق لینک زیر اپلیکیشن صرافی ال بانک برای اندروید یا IOS را دانلود کنید.

https://www.lbank.com/

آموزش اپلیکیشن ال بانک

دانلود اپلیکیشن صرافی ال بانک برای اندروید:

باز کردن گوگل پلی: اولین قدم، باز کردن فروشگاه گوگل پلی (Google Play) بر روی گوشی هوشمند اندرویدی شما است.

جستجوی اپلیکیشن: در نوار جستجوی گوگل پلی، عبارت “LBank” یا “LBank – Buy Bitcoin & Crypto” را وارد کنید.

انتخاب اپلیکیشن LBank: در میان نتایج جستجو، به دنبال اپلیکیشن رسمی صرافی ال بانک با آرم و نام LBank باشید. توسعه دهنده این اپلیکیشن “LBank Labs” است.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

نصب اپلیکیشن: پس از یافتن نرم افزار اندروید LBank، بر روی دکمه “نصب ” (Install) کلیک کنید. منتظر بمانید تا دانلود و نصب اپلیکیشن به طور کامل انجام شود.

باز کردن اپلیکیشن: پس از نصب، آیکون اپلیکیشن LBank در لیست برنامه‌های شما ظاهر خواهد شد. بر روی آن کلیک کنید تا اپلیکیشن صرافی ال بانک را اجرا کنید.

  1. دانلود از طریق اپلیکیشن صرافی ال بانک App Store:

دانلود و مراحل جست و جو و نصب نسخه IOS اپلیکیشن صرافی ال بانک دقیقاً مانند نسخه اندروید است با این تفاوت که باید به App Store بروید.

ثبت نام صرافی ال بانک

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن موبایل صرافی ال بانک چگونه است؟

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن صرافی LBank از مراحل شرح داده شده در تیتر قبلی، نوبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می‌رسد. فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن LBank بسیار ساده و سریع است و تنها چند دقیقه زمان می‌برد. در ادامه، به صورت گام به گام نحوه ثبت نام در اپلیکیشن موبایل LBank را برای شما شرح خواهیم داد.

مراحل ثبت نام در اپلیکیشن موبایل صرافی ال بانک عبارت است از:

باز کردن اپلیکیشن: آیکون اپلیکیشن LBank را در صفحه اصلی گوشی خود پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.

ورود به بخش ثبت نام: در پایین صفحه روی بخش Home کلیک کرده سپس بالا سمت چپ روی آدمک کلیک کنید تا صفحه ثبت نام برایتان باز شود.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

بر روی گزینه log in/ Register کلیک کنید.

 

 

ثبت نام با ایمیل: زمانی که وارد صفحه log in/ Register شدید باید آدرس ایمیل معتبر و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. همچنین، باید با کلیک بر روی کادر مربوطه، شرایط و ضوابط و حریم خصوصی صرافی LBank را مطالعه و تائید کنید.

نکته: یک رمز عبور شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، عبارات و اعداد استفاده کنید.

تنظیم رمز عبور: رمز عبورهایی که قابل حدس زدن هستند و در سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده را وارد نکنید. شما برای افزایش امنیت دارایی‌های ارز دیجیتال خود باید یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و شامل ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و علائم باشد.

وارد کردن کد معرف: اگر می‌خواهید در زمان افتتاح حساب کاربری صرافی ال بانک پاداش نقدی دریافت کنید همچنین در معاملات خود تخفیف کارمزد شامل حالتان شود، در بخش Code Referral عبارت HASANZADEH را وارد نمایید.

 

 

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

ثبت نام صرافی ال بانک

تکمیل فرآیند ثبت نام: پس از وارد کردن تمام اطلاعات مورد نیاز و تائید نهایی، بر روی دکمه log in/ Register کلیک کنید.

تائید آدرس ایمیل: یک ایمیل حاوی کدی شش رقمی برای شما به آدرس ایمیل نوشته شده ارسال خواهد شد، آن کد را در اپلیکیشن صرافی ال بانک وارد نمایید و سپس بر روی دکمه “تائید” (Confirm) کلیک کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن موبایل ال بانک شما با موفقیت انجام شد.

چگونه در اپلیکیشن موبایل صرافی ال بانک وارد حساب کاربری خود شویم؟

پس از ثبت نام در صرافی LBank می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل این صرافی به حساب کاربری خود وارد شوید و از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید.

باز کردن اپلیکیشن: آیکون اپلیکیشن LBank را در صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید تا برنامه را اجرا کنید.

انتخاب گزینه ورود به حساب: از صفحه Home، وارد بخش log in/ Register شده ولی این بار دیگر نیازی به ثبت نام مجدد نیست. در این مرحله، باید آدرس ایمیل که با آن ثبت نام کرده‌اید و همچنین رمز عبور خود را وارد کنید.

تائید ورود: پس از وارد کردن اطلاعات حساب، بر روی دکمه “ورود به حساب ” (Log In) کلیک کنید.

پس از ورود به حساب کاربری، می‌توانید به تمامی امکانات و خدمات صرافی LBank، از جمله کیف پول، معاملات، تاریخچه معاملات و تنظیمات حساب دسترسی پیدا کنید.

نکات:

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از گزینه “بازیابی رمز عبور ” (Forgot Password) برای بازیابی آن استفاده کنید.

در صورت استفاده از دستگاه جدید برای ورود به حساب، ممکن است از شما خواسته شود که هویت خود را از طریق تائید دو عاملی (2FA) تائید کنید.

ثبت نام صرافی ال بانک

نحوه واریز ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل ال بانک چگونه است؟

پس از ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن LBank، می‌توانید برای واریز ارز دیجیتال به این صرافی اقدام کنید. واریز ارز دیجیتال به LBank، به شما امکان می‌دهد تا از این ارزها برای معاملات، سرمایه‌گذاری و سایر خدمات این صرافی استفاده کنید.

مراحل واریز ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل ال بانک:

انتخاب بخش واریز: در صفحه اصلی اپلیکیشن LBank، بر روی منوی “دارایی” (Wallet) کلیک کنید و سپس گزینه “واریز” (Deposit) را انتخاب کنید.

آموزش صرافی ال بانک

انتخاب ارز دیجیتال: در این مرحله، باید از لیست ارزهای دیجیتال موجود، ارز دیجیتالی که قصد واریز آن را دارید انتخاب کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید بیت‌کوین واریز کنید، باید بر روی گزینه “BTC” کلیک کنید.

آموزش صرافی ال بانک

انتخاب شبکه: پس از انتخاب ارز دیجیتال، باید شبکه‌ای که می‌خواهید از آن برای واریز استفاده کنید را انتخاب کنید. شبکه‌های مختلف ممکن است کارمزدها و زمان واریز متفاوتی داشته باشند.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

کپی آدرس واریز: در این مرحله، آدرس کیف پول LBank خود را برای ارز دیجیتال مورد نظر کپی کنید. این آدرس منحصر به فرد است و برای واریز آن ارز دیجیتال به حساب شما استفاده می‌شود.

ارسال ارز دیجیتال: اگر خودتان قصد واریز وجه به صرافی ال بانک را دارید باید به کیف پول دیجیتال (یا حساب صرافی مبدأ) خود که در آن ارز دیجیتال مورد نظر را نگهداری می‌کنید بروید. آدرس کیف پول LBank را که در مرحله قبل کپی کرده‌اید، در قسمت آدرس واریز کیف پول خود وارد کنید و سپس مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید واریز کنید را مشخص کنید. در نهایت، تراکنش را تائید کنید.

اگر شخص دیگری می‌خواهد برای شما واریز کریپتوکارنسی داشته باشد، شما تنها باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را کپی کرده و برای ایشان ارسال کنید، همچنین شبکه انتقال را به او بدهید و دیگر کاری نخواهید داشت.

توصیه‌های حسن زاده فایننس برای واریز رمز ارز به صرافی ال بانک:

1- قبل از واریز ارز دیجیتال، حتماً از آدرس کیف پول LBank خود برای ارز دیجیتال مورد نظر اطمینان حاصل کنید. ارسال ارز دیجیتال به آدرس اشتباه، ممکن است منجر به از دست رفتن آن شود.

2- شبکه‌ای را برای واریز انتخاب کنید که کارمزد و زمان واریز مناسبی برای شما داشته باشد.

نحوه برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل ال بانک چگونه است؟

فرآیند برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل ال بانک LBank نیز مانند واریز آن، بسیار ساده و آسان است که در ادامه به صورت تصویری آموزش می‌دهیم.

مراحل برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل ال بانک:

انتخاب بخش برداشت: در صفحه اصلی اپلیکیشن LBank، بر روی منوی “دارایی” (Wallet) کلیک کنید و سپس از میان گزینه‌های موجود، “برداشت” (Withdraw) را انتخاب کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

انتخاب ارز دیجیتال: در این مرحله، باید نوع ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید. LBank از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و غیره پشتیبانی می‌کند.

در حساب کاربری صرافی ال بانک زیر از آنجایی که تنها ارز دیجیتال موجود تتر است، تنها می‌توان تتر را برداشت کرد.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

انتخاب نوع برداشت: ما می‌خواهیم ارز دیجیتال برداشت کنیم؛ بنابراین باید گزینه On-chain را انتخاب کنیم.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

انتخاب شبکه: پس از انتخاب ارز دیجیتال، باید شبکه بلاک چین مربوط به آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای هر ارز دیجیتال، شبکه‌های مختلفی با کارمزدهای متفاوت وجود دارد.

وارد کردن آدرس کیف پول مقصد: در این مرحله، باید آدرس کیف پول مقصدی که می‌خواهید ارز دیجیتال را به آن ارسال کنید، وارد کنید. این آدرس باید مربوط به کیف پول شخصی شما یا یک صرافی دیگر باشد که از آن ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

انتخاب مبلغ: در کادر مربوط به “مبلغ ” (Amount)، مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید برداشت کنید را به دقت وارد کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

تائید برداشت: قبل از تائید نهایی، حتماً از صحت آدرس کیف پول مقصد، مبلغ برداشت و کارمزد تراکنش اطمینان حاصل کنید. سپس بر روی دکمه “تائید” (submit) کلیک کنید.

تأمین امنیت: در این مرحله، ممکن است از شما خواسته شود که برای تأمین امنیت تراکنش، از طریق ایمیل یا Google Authenticator هویت خود را تائید کنید.

مشاهده تراکنش: پس از تائید نهایی، می‌توانید جزئیات تراکنش برداشت خود را در بخش “تاریخچه برداشت” (Withdrawal History) مشاهده کنید.

نکته: قبل از ارسال ارز دیجیتال، حتماً مقدار آن را به دقت بررسی کنید. در کل بهتر است تمامی پارامترها مانند نوع شبکه را حداقل دو بار بررسی کنید.

ثبت نام صرافی ال بانک

 

نحوه انتقال ارز دیجیتال بین حساب‌های مختلف اپلیکیشن صرافی ال بانک چگونه است؟

در اپلیکیشن LBank، به سادگی می‌توانید بین حساب‌های مختلف داخلی خود در یک چشم به هم زدن و بدون هیچ کارمزدی، ارز دیجیتال جابجا کنید.

در منوی Wallet، گزینه “انتقال” (Transfer) را انتخاب کنید.

آموزش صرافی ال بانک

اگر برای اولین بار است که در حال انتقال موجودی بین حساب های داخلی صرافی ال بانک هستید، باید تائید کنید که از ریسک معاملات بازار فیوچرز اطلاع دارید؛ بنابراین تیک در رون مربع را زده و گزینه Confirm را انتخاب کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

مجدد به صفحه اولیه منتقل می‌شود به همین دلیل باید دوباره Transfer را انتخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

آموزش اپلیکیشن صرافی ال بانک

حال باید حساب مبدأ که در اینجا حساب معاملاتی اسپات است و حساب مقصد که حساب فیوچرز هست را انتخاب کرده، نوع ارز دیجیتالی که قصد انتقال بین دو حساب ال بانک را دارید مشخص کرده و نهایتاً مقدار ارز دیجیتال را مشخص کنید.

بهتر است بدانید انتقال رمز ارز بین دو حساب داخلی صرافی ال بانک کارمزدی نداشته و شما می‌توانید در دفعات مختلف این کار را انجام دهید.

ثبت نام صرافی ال بانک

نحوه انجام معاملات اسپات در اپلیکیشن صرافی ال بانک چگونه است؟

پس از ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن LBank و واریز ارز دیجیتال مورد نظر، می‌توانید برای انجام معاملات اسپات در این صرافی اقدام کنید.

انتخاب بخش معاملات: در صفحه اصلی اپلیکیشن LBank، بر روی منوی “معاملات” (Trade) کلیک کنید.

انتخاب جفت ارز: در این مرحله، باید جفت ارز مورد نظر خود را برای معامله انتخاب کنید. LBank از طیف گسترده‌ای از جفت ارزهای دیجیتال مانند BTC/USDT، ETH/USDT، BNB/USDT و غیره پشتیبانی می‌کند.

انتخاب نوع معامله: در بالای صفحه معاملات، دو گزینه “خرید” (Buy) و “فروش” (Sell) را مشاهده می‌کنید. برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر، بر روی دکمه “خرید” و برای فروش آن، بر روی دکمه “فروش” کلیک کنید.

انتخاب نوع سفارش: LBank از انواع مختلف سفارشات مانند سفارش محدود (Limit Order)، سفارش مارکت (Market Order) و پلن (Plan) پشتیبانی می‌کند.

ورود قیمت و مقدار: در کادر مربوط به “قیمت” (Price)، قیمتی که می‌خواهید برای خرید یا فروش ارز دیجیتال بپردازید را وارد کنید. در کادر “مقدار” (Amount)، مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید بخرید یا بفروشید را وارد کنید.

تائید سفارش: پس از بررسی قیمت و مقدار، بر روی دکمه “تائید” (Confirm) کلیک کنید. سفارش شما به دفترچه سفارشات LBank ارسال خواهد شد.

مشاهده معاملات: پس از انجام معامله، می‌توانید جزئیات آن را در بخش “تاریخچه معاملات” (Trade History) مشاهده کنید.

خرید اسپات در اپلیکیشن صرافی ال بانک با گزینه Market

خرید ارز دیجیتال در صرافی LBank با استفاده از گزینه Market، روشی سریع و آسان برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال است. این روش برای معامله‌گرانی که می‌خواهند به سرعت ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند، ایده‌آل است. در سفارش Market، ارز دیجیتال با بهترین قیمت موجود در بازار خریداری می‌شود. به این معنی که شما قیمت دقیق خرید را قبل از ثبت سفارش نمی‌دانید.

یاداوری‌های مهم حسن زاده فایننس هنگام ترید با گزینه مارکت:

قیمت خرید در سفارش Market ممکن است کمی بالاتر از قیمتی باشد که در صفحه معاملات مشاهده می‌کنید. این به دلیل کارمزد معاملات و نوسانات لحظه‌ای قیمت در بازار است.

از سفارش Market زمانی استفاده کنید که می‌خواهید ارز دیجیتال را به سرعت و بدون معطلی خریداری کنید.

برای خرید ارز دیجیتال با قیمت دقیق، از سفارش Limit استفاده کنید.

خرید اسپات در اپلیکیشن صرافی ال بانک با گزینه Limit

خرید ارز دیجیتال در صرافی LBank با استفاده از گزینه Limit، روشی مناسب برای معامله‌گرانی است که می‌خواهند کنترل بیشتری بر قیمت خرید خود داشته باشند. این روش به شما امکان می‌دهد تا قیمتی که مایل به خرید ارز دیجیتال در آن هستید را تعیین کنید.

در منوی اصلی، گزینه (Trade) را انتخاب کنید.

جفت ارز دیجیتالی که می‌خواهید با آن معامله کنید را انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای خرید بیت‌کوین با تتر، باید جفت “BTC/USDT” را انتخاب کنید.

در بالای صفحه، تب‌های مختلفی برای معاملات اسپات، فیوچرز و آپشن وجود دارد. مطمئن شوید که در تب “Spot” قرار دارید.

در سمت راست صفحه، بر روی دکمه “خرید” Limit (Buy Limit) کلیک کنید.

در کادر “قیمت” (Price)، قیمتی که مایل به خرید ارز دیجیتال در آن هستید را به دقت وارد کنید.

در کادر “مقدار” (Amount)، مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید در قیمت مورد نظر خود بخرید را وارد کنید.

جمع بندی

صرافی ال بانک با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات و مزایا، به عنوان انتخابی ایدئال برای کاربران ایرانی به خصوص معامله گران ارز دیجیتال تبدیل شده است. این صرافی با عدم تحریم کاربران ایرانی، کارمزدهای مناسب، پشتیبانی از معاملات متنوع، رابط کاربری ساده و پشتیبانی 24/7 تجربه‌ای امن و راحت را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است.

در این مقاله به طور کامل به آموزش کار با اپلیکیشن صرافی ال بانک به صورت تصویری و ویدیویی پرداختیم. از جمله موارد آموزش داده شده می‌توان به نحوه ثبت نام، واریز و برداشت وجه، انجام معاملات و ایجاد سفارشات مختلف اشاره کرد.

با مطالعه این مقاله و عمل به دستورات ارائه شده، شما به طور کامل با نحوه کار با اپلیکیشن صرافی ال بانک آشنا خواهید شد و می‌توانید به راحتی در این صرافی به معامله ارز دیجیتال بپردازید.

کانال سیگنال فارکس

درخواست مشاوره رایگان

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسن زاده فایننس شما هم به آموزش ارزهای دیجیتال و فارکس علاقه دارید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا