آموزش خصوصی ارز دیجیتال
ترید ارز دیجیتالبهترین های بازار مالی

اندیکاتور جادویی که تا به حال 4 سقوط تاریخی بیت کوین را به درستی پیش بینی کرده است چه نام دارد؟

آموزش صرافی توبیت

شاید برایتان عجیب و هیجان انگیز باشد که بدانید این سیگنال های دقیق و بی خطای فروش حاصل محاسبات کدام اندیکاتور است.

بی شک شما هم مانند همه به دنبال نوستراداموس اندیکاتورها می‌گردید تا با کمک آن بتوانید زودتر از بقیه از بازار خارج شوید و کمترین ضرر را در معاملات خود متحمل شوید. با حسن زاده فایننس همرا ه باشید تا با هم با یکی از اندیکاتور های دقیق تحلیل تکنیکال آشنا شویم.

آنچه در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید سیگنال های اندیکاتور Vumanchu cipher B در تایم‌فریم ماهانه است. برخلاف اندیکاتور MACD که در این تایم‌فریم خطای بالایی دارد، اندیکاتور Vumanchu cipher B در تایم‌فریم ماهانه بی خطا عمل کرده و همان که در تصویر مشخص است هربار موفق به پیشبینی صحیح سقوط ها و بازار خرسی بوده است. اکنون نکته جالب توجه اینجاست که این اندیکاتور در تاریخ 27 می مجددا سیگنال فروش صادر کرده است. که همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید بعد از اندکی نوسان ریزش شروع شده و تا الان هم ادامه دارد.

اندیکاتور دیگری که خوب است به آن توجه کنیم MACDاست . این اندیکاتور هم در تاریخ 23 می، کراس خرسی را در تایم‌فریم هفتگی نشان داد. البته نباید فراموش کرد که این اندیکاتور در سال گذشته دوبار دیگر کراس خرسی را نمایان ساخته است و ریزش چندانی هم اتفاق نیفتاده است. اما این بار دو تفاوت چشم‌گیر با دفعات قبل دارد:

  • کراس خرسی بعد از ATH بیت کوین به وقوع پیوسته است.
  • کراس خرسی در ناحیه مثبت(بالای خط صفر) اتفاق افتاده است.

حال چرا این دو تفاوت مهم است؟ با نگاهی دقیق به تاریخچه نمودار بیت‌کوین  و بررسی سیگنال‌های MACD  متوجه می‌شویم که هربار کراس خرسی مک دی همراه با این دو ویژگی حادث شده است، بازار ریزش عمیقی را تجربه کرده است.

هر چند هیچ وقت نمی توان به طور دقیق نظر داد و همچنین می‌دانید که بهترین اندیکاتورها هم بالاخره دچار خطا خواهند شد اما با درنظر گرفتن این دو مورد می‌توان نتیجه گرفت که باید با احتیاط بیشتری  مراقب معاملات خود باشید.

در انتهای این مطلب نحوه استفاده و فراخوانی اندیکاتور Vumanchu cipher B را شرح خواهیم داد:

در تریدینگ ویو به قسمت اندیکاتورهای بروید و عبارت را تایپ کنید.

سپس از بین گزینه های پیشنهادی پیش رو Vumanchu cipher B را نتخاب کنید.

همان طور که مشاهده می‌کنید اندیکاتور ظاهر می‌شود.

اندیکاتور

حال تایم فریم آن را به ماهانه تغییر دهید تا بتوانید خودتان سیگنال‌های آن را در گذشته بررسی کنید و به این نتیجه برسید که این اندیکاتور تا چه اندازه قابل اعتنا و توجه می‌باشد.

لازم به ذکر است که این اندیکاتور هم مانند سایر اندیکاتور ها زمانی خطای کمتری دارد که سیگنال خرید آن در ناحیه زیر خط صفر باشد و سیگنال فروش آن هم بالای خط صفر واقع شود. همچنین یک سیگنال فروش قوی معمولا بعد از یک سیگنال فروش اولیه و پایین تر از آن اتفاق می‌افتد و همچنین یک سیگنال خرید قوی بعد از یک سیگنال خرید اولیه و در ارتفاع بالاتر از آن اتفاق می‌افتد.

کانال سیگنال فارکس

درخواست مشاوره رایگان

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسن زاده فایننس شما هم به آموزش ارزهای دیجیتال و فارکس علاقه دارید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا