آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش صرافی توبیت Toobit✅صفرتاصد رایگان و قدم به قدم

آموزش صرافی توبیت

صرافی های ارز دیجیتال، به عنوان واسطه‌ای میان کاربران و بازار ارز دیجیتال، نقشی کلیدی در ترید ارز دیجیتال ایفا می‌کنند. صرافی توبیت، به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، با ارائه‌ی خدمات جامع و کارآمد، در تلاش است تا تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران خود رقم بزند.

صرافی توبیت یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که به ایرانیان خدمات مالی ارائه می‌دهد. با این حال برای کار و ترید در صرافی توبیت نیاز به استفاده از ابزارهای تغییر آی پی (VPN) دارید.

یکی از مزایای ترید در صرافی توبیت برای ایرانی‌ها، وب سایت فارسی این صرافی است. همچنین امنیت، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در دنیای دیجیتال بوده است. توبیت با درک این دغدغه، اقدامات متعددی را برای حفظ امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران خود انجام داده است.

در این مقاله از تیم حسن زاده فایننس علاوه بر معرفی صرافی توبیت، به آموزش نحوه ثبت نام در توبیت و ترید در بخش‌های اسپات و فیوچرز صرافی توبیت می‌پردازیم.

 

Toobit is a leading cryptocurrency trading exchange, offering a diverse selection of the most popular cryptocurrencies. With a remarkable trading volume of $ 1,181,599,202 in the last 24 hours, it stands as a prominent player in the market.

The exchange boasts an extensive range of markets, providing users with ample opportunities to explore and trade their favorite digital assets. It supports an impressive array of trading pairs, catering to both novice and experienced traders.

منبع: کریپتو

چگونه در صرافی توبیت با تخفیف کارمزد ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در صرافی توبیت و دریافت بونوس ورودی همچنین تخفیف در کارمزد معاملات، کافی است از طریق لینک زیر ثبت نام کرده یا عبارت «Hasanzadefinance» را در بخش مربوط به کد referral وارد نمایید.

ثبت نام صرافی توبیت

اگر با رفرال حسن زاده فایننس https://www.toobit.com/t/hasanzadefinance ثبت نام کنید، ابتدا 5 USDT بونس و پس از واریز 30 دلار، 10 USDT بونس دریافت می کنید.

  • ترید و تکمیل حجم معاملاتی فیوچرز 1000 USDT: بونس به ارزش 10 USDT دریافت می‌کنید.
  • ترید و تکمیل حجم معاملاتی 30000 USDT: بونس به ارزش 50 USDT دریافت که مجموعا ۱۰۰ usdt دریافت می‌کنید.

همچنین: تا 7 روز پس از ثبت‌نام، می‌توانید وارد لینک ۹۲۱۰ پاداش شده (در شرایط و ضوابط رویداد لینک موجود است) و با انجام وظایف مربوطه تا سقف 9210 USDT پاداش بگیرید.

معرفی صرافی توبیت

توبیت toobit یک صرافی ارز دیجیتال است که توسط تیمی از متخصصان با تجربه در زمینه اینترنت و بلاک چین اداره می‌شود. این تیم شامل رهبران فنی، مهندسان تحقیق و توسعه، کارگزاران صرافی، معامله گران و سایر افراد حرفه‌ای در این حوزه است.

هدف اصلی توبیت ارائه‌ی یک تجربه معاملات ارز دیجیتال در سطح بانکداری به کاربران خود است. این صرافی از انواع روش‌های معاملاتی مانند معاملات قراردادهای آتی یا همان فیوچرز، معاملات اسپات و بازار OTC پشتیبانی می‌کند.

از همان ابتدا، توبیت toobit بر روی انصاف و شفافیت تراکنش‌ها تمرکز کرده است. این صرافی همچنین تلاش می‌کند تا با ارائه عمق بازار و نقدینگی کافی، تجربه معاملاتی مطلوبی را برای کاربران خود رقم بزند.

توبیت به عنوان یک صرافی نوآور، به دنبال توسعه و ارتقای فناوری بلاک چین است. این صرافی متعهد به ایجاد یک اکوسیستم تراکنش منصفانه، شفاف و کارآمد است و در تلاش است تا خدمات جامع ارز دیجیتال را به صورت ایمن، حرفه‌ای و باثبات به کاربران سراسر جهان ارائه دهد.

ثبت نام صرافی توبیت

دفتر مرکزی توبیت در جزایر کیمن قرار دارد و اعضای تیم این صرافی از کشورهای مختلف و مناطق مختلف جهان هستند.

آموزش جامع صرافی توبیت

از آنجایی که مخاطب‌های ما فارسی زبان هستند همین ابتدای آموزش جامع صرافی توبیت به آموزش نحوه فارسی کردن زبان صرافی توبیت می‌پردازیم:

در سه مرحله ساده، طبق آموزش تصویری زیر می‌توانید زبان سایت صرافی توبیت toobit را به فارسی تغییر دهید:

1- روی آیکون سه خط بالا سمت راست کلیک کنید.

2-از منو آبشاری روی کلمه «English» کلیک کنید.

3- از منو باز شده جدید، «فارسی» را انتخاب کنید.

آموزش صرافی توبیت

آموزش ثبت نام در صرافی توبیت تصویری

صرافی توبیت به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه معاملات ارز دیجیتال، به کاربران خود امکان می‌دهد تا به طور امن و آسان به خرید، فروش و مبادله طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال بپردازند. در این راهنمای جامع، شما را به گام‌های ساده برای ثبت نام در صرافی توبیت راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید به سرعت سفر خود را در دنیای رمز ارزها آغاز کنید.

ثبت نام صرافی توبیت

مراحل ثبت نام در توبیت toobit عبارت‌اند از:

1- وارد سایت صرافی توبیت toobit به آدرس زیر شوید:

https://www.toobit.com/t/hasanzadefinance

2- مطابق با تصویر روی گزینه «Sing Up» کلیک کنید.

صرافی توبیت

– در صفحه جدید با استفاده از ایمیل خود، فرم را تکمیل کنید:

در کادر اول آدرس ایمیل امن خود را وارد کنید، بهتر است از ایمیلی استفاده کنید که از آن در سایر شبکه‌های مجازی استفاده نکرده‌اید تا کمتر مورد حمله‌های فیشینگ قرار گیرید.

در کادر دوم مطابق با تصویر یک رمز عبور سخت انتخاب کنید و دقت داشته باشید رمز عبورهای تکراری که در سایت‌های دیگر نیز استفاده کرده‌اید را ننویسید؛ زیرا اینکار بازهم امنیت حساب کاربری شما را به شدت کاهش می‌دهد.

در کادر سوم که مربوط به گزینه رفرال یا همان کد معرف است عبارت «Hasanzadeh» را بنویسید تا مشمول تخفیف کارمزد و جایزه‌های ورود به صرافی توبیت شوید.

تیک قبول کردن شرایط کاری و خدمات صرافی توبیت toobit را بزنید.

نهایتاً یک‌بار دیگر اطلاعات وارد شده را بررسی کرده و روی دکمه «Create Account» کلیک کنید.

اموزش صرافی توبیت

– تائید ایمیل:

صرافی توبیت toobit برای آنکه مطمئن شود آدرس ایمیل متعلق به شماست. همانند تصویر زیر یک کد به ایمیل نوشته شده ارسال می‌کند.

 

صرافی توبیت

وارد ایمیل خود شده و این کد شش رقمی را در بخش «Email verification» وارد نمایید.

با انجام اینکار ثبت نام صرافی توبیت با موفقیت انجام شده است و حال نوبت به افزایش امنیت اکانت کاربری خود در صرافی توبیت رسیده است و پس از آن برای ترید ارز دیجیتال در صرافی توبیت کافی است مقداری ارز دیجیتال به حساب کاربری خود واریز نمایید.

آموزش صرافی توبیت

کارمزد صرافی توبیت

کارمزد صرافی توبیت برای معاملات فیوچرز و اسپات به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. با این حال صرافی توبیت از سیستم کارمزد میکر و تیکر استفاده می‌کند. میکر و تیکر این بدان معناست که:

میکر: کسی که با کمک ابزار سفارش لیمیت، سفارشی در قیمت‌هایی بیشتر یا کمتر از قیمت حال حاضر بازار ثبت کرده است.

ثبت نام صرافی توبیت

تیکر: کسی که با کمک ابزار سفارش مارکت (بازار)، سفارشی در قیمت لحظه‌ای ثبت می‌کند.

توبیت

کارمزد واریز و برداشت صرافی توبیت

صرافی توبیت در تلاش است تا تجربه‌ای کاربری روان و مقرون به صرفه را برای معامله گران خود رقم بزند. به همین منظور، ساختار کارمزد واریز و برداشت در صرافی توبیت به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد ممکن شفاف و بدون دردسر باشد.

کارمزد واریز صرافی توبیت:

خوشبختانه، واریز وجه به حساب توبیت کاملاً رایگان است. صرف نظر از اینکه از طریق ارز دیجیتال، حواله بانکی یا روش‌های دیگر اقدام به واریز وجه می‌کنید، هیچ کارمزدی از شما دریافت نخواهد شد.

کارمزد برداشت صرافی توبیت

در حالی که واریز وجه به توبیت رایگان است، برای برداشت وجه از حساب توبیت خود، باید کارمزد اندکی را پرداخت کنید. میزان این کارمزد به نوع ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید و شبکه انتقال (بلاک چین انتخابی) بستگی دارد. لیست کاملی از کارمزدهای برداشت را می‌توانید در وب سایت توبیت مشاهده کنید.

ثبت نام صرافی توبیت

کارمزد معاملات اسپات صرافی توبیت

کارمزد معاملات اسپات در صرافی توبیت برای میکر و تیکر یکسان و معادل 0.2 درصد از حجم معامله است.

کارمزد معاملات در صرافی توبیت بر اساس سطح کاربری نیز متفاوت است. هرچه سطح کاربری شما بالاتر باشد، کارمزد معاملات شما کمتر خواهد بود. برای ارتقای سطح کاربری خود، باید حجم معاملات فیوچرز یا اسپات خود را افزایش دهید.

نرخ‌های کارمزد اسپات صرافی توبیت در سطوح مختلف کاربری عبارت است از:

 

سطح کاربری موجودی USDT حجم معاملات ماهانه USDT نرخ کارمزد میکر نرخ کارمزد تیکر
Lv.0 < 50,000 یا < 10,000,000 0.20% 0.20%
Lv.1 ≥ 50,000 یا ≥ 10,000,000 0.15% 0.15%
Lv.2 ≥ 100,000 یا ≥ 30,000,000 0.10% 0.15%
Lv.3 ≥ 1,000,000 0.09% 0.12%
Lv.4 ≥ 5,000,000 0.07% 0.09%
Lv.5 ≥ 20,000,000 0.05% 0.07%

کارمزد معاملات در بازار فیوچرز

همانند معاملات اسپات، کارمزد معاملات در بازار فیوچرز بر اساس حجم معاملات شما و تیکر و میکر بودنتان متفاوت خواهد بود.

نرخ‌های کارمزد اسپات صرافی توبیت در سطوح مختلف کاربری عبارت است از:

 

سطح کاربری موجودی USDT حجم معاملات ماهانه USDT نرخ کارمزد میکر نرخ کارمزد تیکر
Lv.0 < 50,000 یا < 10,000,000 0.0600% 0.0400%
Lv.1 ≥ 50,000 یا ≥ 10,000,000 0.0500% 0.0200%
Lv.2 ≥ 100,000 یا ≥ 30,000,000 0.0400% 0.0140%
Lv.3 ≥ 50,000,000 0.0375% 0.0120%
Lv.4 ≥ 100,000,000 0.0350% 0.0100%
Lv.5 ≥ 500,000,000 0.0315% 0.0080%
Lv.6 ≥ 800,000,000 0.0300% 0.0060%

 

آموزش تصویری ترید در بخش فیوچرز صرافی توبیت

رابط کاربری معاملات اسپات توبیت به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود:

1- جفت ارزهای دیجیتال: با کمک قسمت «search» می‌توانید ارز دیجیتالی که قصد ترید اسپات را دارید، انتخاب کنید.

2- نمودار قیمت: این بخش نموداری از قیمت یک جفت ارز دیجیتال را در طول زمان بر اساس معاملات انجام شده در صرافی توبیت نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل نمودار و پیش بینی حرکات قیمت استفاده کنید. با این حال توصیه می‌کنیم برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال از سایت تریدینگ ویو کمک بگیرید.

3- دفترچه سفارشات: دفترچه سفارش‌ها یا Order Book لیستی از سفارشات خرید و فروش برای جفت ارز دیجیتال انتخاب شده را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از این اطلاعات برای درک تقاضا و عرضه برای یک ارز دیجیتال استفاده کنید.

4- تاریخچه معاملات: بخش تاریخچه معاملات یا Trade History همان‌طور که از نامش پیداست لیستی از معاملات اخیر برای جفت ارز دیجیتال انتخاب شده را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از این اطلاعات برای ردیابی روند قیمت و شناسایی فرصت‌های معاملاتی استفاده کنید.

5- فرم سفارش: این بخش به شما امکان می‌دهد تا سفارش خرید یا فروش برای جفت ارز دیجیتال انتخاب شده را ثبت کنید. شما می‌توانید نوع سفارش، قیمت و مقدار را در این فرم مشخص کنید.

6- فرم سفارش‌های باز و معاملات انجام شده: در پایین صفحه می‌توانید سفارش‌های باز خود را مدیریت کنید، همچنین به تاریخچه سفارش‌ها و تاریخچه معاملات انجام شده دسترسی پیدا کنید.

Open Orders به معنای سفارش‌های باز است.

Order History به معنای تاریخچه سفارش‌ها است.

Trade History به معنای تاریخچه معاملات انجام شده است.

Asset management به معنای مدیریت دارایی است.

صرافی توبیت

آموزش بخش فیوچرز صرافی توبیت

صرافی دارای دو صفحه یا دو بازار برای معاملات فیوچرز است:

ثبت نام صرافی توبیت

1- بازار فیوچرز پرپچوال صرافی توبیت:

بازار فیوچرز پرپچوال صرافی توبیت برای تریدرهای حرفه است که چند سال سابقه تریدینگ ارز دیجیتال را دارند و برای مثال به بخش مدیریت سرمایه ترید و … تسلط کافی دارند.

2- بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت:

بازار فیوچرز لایت مناسب تریدرهای تازه کار بازار ارز دیجیتال است و ثبت سفارش خرید و فروش، مدیریت معامله‌های باز، مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه در آن آسان‌تر است.

توبیت

ثبت سفارش در بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت

بخش فیوچرز صرافی توبیت، به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت معاملات اهرمی بر روی ارزهای دیجیتال مختلف ترید کنند.

بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت مناسب ترید برای افراد مبتدی در بازار ارز دیجیتال است. هر چند که بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت صفحه کاربری ساده‌ای دارد ولی همین ابتدای امر توصیه می‌کنیم تا زمانی که به طور 100 درصد با ماهیت ترید فیوچرز و ریسک‌های آن آشنا نشده‌اید. بهتر است:

در ابتدا از یک آموزشگاه معتبر آموزش ارز دیجیتال ببینید، در قدم دوم در بازار دمو صرافی توبیت ترید کنید و نهایتاً حداقل 20 ترید اول در بازار فیوچرز را به سرمایه بسیار اندک برای مثال 10 تتر انجام دهید.

ثبت نام صرافی توبیت

حال باهم با بخش‌های مختلف بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت آشنا شویم:

دقیقاً همانند بخش اسپات توبیت، بازار فیوچرز لایت صرافی توبیت از 6 بخش اصلی که در تصویر زیر مشخص شده، تشکیل شده است.

اموزش صرافی توبیت

نحوه معامله در بخش فیوچرز لایت صرافی توبیت:

برای معامله در بخش فیوچرز توبیت، باید یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کنید.

پس از افتتاح حساب کاربری، باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به حساب فیوچرز خود واریز کنید.

جفت ارز دیجیتالی که می‌خواهید بر روی آن معامله کنید را انتخاب کنید.

نوع سفارش مورد نظر خود را (مانند سفارش مارکت، سفارش حد، سفارش stop-loss و …) انتخاب کنید.

مارجین معاملاتی، نوع مارجین معاملاتی و اهرم مورد نظر خود را تعیین کنید.

سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تطبیق با سفارش طرف مقابل باشید.

سوالات متداول

آیا احراز هویت در صرافی toobit اجباری است؟

خیر در  صرافی  toobit می توانید بدون احراز هویت نیزفعالیت کنید.

آیا ثبت نام در صرافی toobit برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

toobit در حال حاضر احراز هویت را اجباری نکرده است، اما امکان احراز هویت برای ایرانیان وجود دارد

صرافی toobit چه امکاناتی دارد؟

می‌توان گفت صرافی toobit تقریبا تمامی امکانات از جمله خرید و فروش خودکار، معاملات اسپات و اهرم ‌دار و همچنین امکان قرار دادن حد و سود و حد ضرر برای معاملات را برای شما فراهم می‌کند.

مزایا صرافی toobit نام ببرید ؟

امنیت بالا

پشتیبانی قوی فارسی

کارمزد معاملات بسیار پایین

احراز هویت سریع و غیراجباری

امکان استفاده از حساب آزمایشی

دارای پلتفرم موبایل و دسکتاپ

پشتیبانی از معاملات اهرمی تا 150 برابر

میکردر صرافی به چه معناست ؟

کسی که با کمک ابزار سفارش لیمیت، سفارشی در قیمت‌هایی بیشتر یا کمتر از قیمت حال حاضر بازار ثبت کرده است.

تیکر در صرافی به چه معناست ؟

کسی که با کمک ابزار سفارش مارکت (بازار)، سفارشی در قیمت لحظه‌ای ثبت می‌کند.

کارمزد معاملات اسپات صرافی توبیت چقدر است ؟

کارمزد معاملات اسپات در صرافی توبیت برای میکر و تیکر یکسان و معادل 0.2 درصد از حجم معامله است.

بازار فیوچرز پرپچوال صرافی توبیت چیست ؟

بازار فیوچرز پرپچوال صرافی توبیت برای تریدرهای حرفه است که چند سال سابقه تریدینگ ارز دیجیتال را دارند و برای مثال به بخش مدیریت سرمایه ترید و … تسلط کافی دارند.

نحوه معامله در بخش فیوچرز لایت صرافی توبیت چگونه است ؟

جفت ارز دیجیتالی که می‌خواهید بر روی آن معامله کنید را انتخاب کنید.

نوع سفارش مورد نظر خود را (مانند سفارش مارکت، سفارش حد، سفارش stop-loss و …) انتخاب کنید.

مارجین معاملاتی، نوع مارجین معاملاتی و اهرم مورد نظر خود را تعیین کنید.

سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تطبیق با سفارش طرف مقابل باشید.

آیا صرافی توبیت مثل صرافی بینگ ایکس فیوچرز استاندارد دارد؟

بله، لایت پرپچوال صرافی توبیت همان فیوچرز استاندارد صرافی بینگ ایکس است و تفاوتی ندارد.

صرافی توبیت هم مثل صرافی بینگ ایکس ربات معامله گر دارد؟

بله صرافی توبیت دارای انواع ربات های معامله گر با استراتژی های مختلف است.

آیا صرافی توبیت نیاز به وی پی ان دارد؟

خیر، شما میتوانید خیلی راحت بدون وی پی ان از این صرافی استفاده کنین.

بهترین جایگزین های صرافی بینگ ایکس کدام است؟

صرافی ال بانک و صرافی توبیت بهترین صرافی ها برای جایگزین بینگ ایکس هستند.

کپی تریدینگ در صرافی toobit چیست ؟

در بخش کپی تریدینگ، شما می‌توانید پس از تحقیق و بررسی یک معامله گر حرفه‌ای را انتخاب کرده و معاملات ایشان را کپی کنید.

کانال سیگنال فارکس

درخواست مشاوره رایگان

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسن زاده فایننس شما هم به آموزش ارزهای دیجیتال و فارکس علاقه دارید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    من بعد از خوندن مقاله نصب کردم واقعا صرافی توبیت رابط کاربری اسان و راحتی داره و کار باهاش خیلی اسونه و اینکه حجم معاملاتش دقیقا مثل بینگ ایکس است و ترس از بستنه شدن حساب دیگه داخل صرافی توبیت ندارم

  2. صرافی توبیت بهترین صرافی که میشه معاملات خودمون رو انجام بدین و من با لینک شما که رفتم به من ۲۰ دلار اضافه تر هم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا