آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتالبهترین های بازار مالیترید و سرمایه گذاری

آموزش اپلیکیشن صرافی توبیت Toobit

آموزش صرافی توبیت

صرافی توبیت به عنوان یکی از صرافی‌های نوظهور در بازار ارز دیجیتال، با ارائه خدمات متنوع و کارآمد، به سرعت جایگاه خود را در میان فعالان این بازار پیدا کرده است. این صرافی با بهره‌گیری از تیمی مجرب و متخصص، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزند.

در این مقاله از تیم حسن زاده فایننس قصد داریم به معرفی جامع اپلیکیشن صرافی توبیت بپردازیم. در این راهنما، به زبانی ساده و روان، تمامی مراحل ثبت نام، احراز هویت، واریز و برداشت وجه، معاملات اسپات و سایر امکانات این صرافی را به شما آموزش خواهیم داد و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از این صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، استفاده کنید.

برای دریافت تخفیف کارمزد در معاملات خود و بونوس ورود به صرافی توبیت کافی است از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

ثبت نام صرافی توبیت

ویدیو آموزش کامل اپلیکیشن صرافی توبیت

در ویدیو زیر به صورت گام به گام و صفر تا صد به آموزش کامل اپلیکیشن صرافی توبیت پرداخته شده است.

از کجا اپلیکیشن صرافی توبیت را دانلود کنیم؟

همیشه بهترین و امن‌ترین جا برای دانلود اپلیکیشن‌های مربوط به بازار ارز دیجیتال سایت اصلی آن پلتفرم است؛ بنابراین بهترین جا برای دانلود اپلیکیشن صرافی توبیت خود سایت رسمی صرافی توبیت به آدرس https://www.toobit.com/en-US است.

با این حال اگر سیستم عامل گوشی همراه شما اندروید است می‌توانید نرم افزار موبایل صرافی توبیت را مطابق تصویر زیر از گوگل پل دانلود کنید.

 

آموزش اپلیکیشن صرافی توبیت

پس از دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی توبیت برای ثبت نام و کار با نرم افزار کافی است روی آیکون نرم افزار توبیت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن موبایل صرافی توبیت چگونه است؟

اپلیکیشن موبایل صرافی توبیت تجربه کاربری روان و آسانی را برای کاربران به ارمغان آورده و به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی به معاملات خود بپردازید. ثبت نام در اپلیکیشن موبایل توبیت بسیار ساده و سریع است و تنها کافیست چند مرحله‌ی زیر را دنبال کنید:

ثبت نام صرافی توبیت

1- دانلود و نصب اپلیکیشن: ابتدا اپلیکیشن توبیت را از طریق مارکت‌های معتبر مانند گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

2- ورود به اپلیکیشن: پس از نصب، اپلیکیشن را باز کنید و بر روی گزینه “Sing up” کلیک نمایید.

توصیه می‌کنیم هنگام ثبت نام در صرافی توبیت، برای دریافت تخفیف در کارمزد معاملات کد hasanzadefinance را در کادر referral وارد نمایید.

در هنگام انتخاب رمز عبور، از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و علائم نگارشی استفاده کنید. همچنین دقت کنید که به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

نهایتاً روی گزینه Sing up کلیک کرده و در مرحله بعدی پازل را حل کنید تا صرافی توبیت مطمئن شود ربات نیستید. برای مثال در اینجا توبیت از شما می‌خواهد که تصاویری که حاوی لاستیک هستند را مشخص کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی توبیت

4- تائید ایمیل: پس از وارد کردن اطلاعات، برای ارسال کد تائید به آدرس ایمیل‌تان طبق تصویر روی گزینه Send کلیک کنید و کد شش رقمی ارسال شده را در کادر تایپ کنید.

اپلیکیشن صرافی توبیت

5- تکمیل فرآیند: در نهایت، با وارد کردن کد تائید ارسال شده به ایمیلتان، فرآیند ثبت نام شما در صرافی توبیت به پایان می‌رسد و می‌توانید از امکانات کامل اپلیکیشن توبیت استفاده نمایید.

چگونه در اپلیکیشن موبایل صرافی توبیت وارد حساب کاربری خود شویم؟

پس از ساخت حساب کاربری در صرافی توبیت چه از طریق اپلیکیشن موبایل toobit، چه از طریق سایت اصلی صرافی toobit برای ورود به حساب کاربری نیازی به ساخت مجدد حساب کاربری نیست.

ثبت نام صرافی توبیت

در واقع تنها کافی است از طریق گزینه «Log in» در کادرهای مربوطه آدرس ایمیل و رمز عبور هنگام ساخت حساب را وارد نمایید.

نحوه انجام معاملات اسپات در اپلیکیشن صرافی توبیت چگونه است؟

وارد حساب کاربری خود در صرافی توبیت شوید.

در پایین صفحه، تب “Spot” را انتخاب کنید.

آموزش اپلیکیشن صرافی توبیت

در صفحه مربوط به معاملات اسپات اپلیکیشن توبیت، جفت ارزی را که می‌خواهید معامله کنید انتخاب نمایید. به عنوان مثال، برای معامله بیت کوین به تتر، جفت ارز ETH/USDT را انتخاب کنید.

در گام دوم باید نوع معامله که قصد «خرید» یا قصد «فروش» جفت ارز را دارید مشخص کنید.

گام سوم انتخاب نحوه ثبت سفارش است دو نوع سفارش گذاری رایج در معاملات اسپات عبارت‌اند از:

سفارش بازار (Market): در این نوع سفارش، ارز دیجیتال را با بهترین قیمت موجود در بازار خرید یا فروش می‌کنید.

سفارش حد (Limit): در این نوع سفارش، شما قیمت مورد نظر خود را برای خرید یا فروش ارز دیجیتال تعیین می‌کنید. سفارش شما فقط زمانی تکمیل می‌شود که قیمت بازار به قیمت تعیین شده توسط شما برسد.

در کادر “Amount”، مبلغی که می‌خواهید Spot خریداری کنید را به واحد پایه (مثلاً ETH) وارد کنید.

اپلیکیشن صرافی توبیت

 

در نهایت، بر روی دکمه “خرید” یا “فروش” کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.

خرید اسپات در اپلیکیشن صرافی توبیت با گزینه Market

در صرافی توبیت، دو روش اصلی برای خرید اسپات ارز دیجیتال وجود دارد: سفارش Market و سفارش Limit. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب روش مناسب به شرایط و استراتژی معاملاتی شما بستگی دارد.

برای خرید اسپات در اپلیکیشن صرافی توبیت با گزینه Market باید مراحلی که در تیتر قبل توضیح دادیم را طی کنید، تنها با این تفاوت که باید:

در کادر “Order Type”، گزینه “Market” را انتخاب کنید.

ثبت نام صرافی توبیت

مزایای سفارش Market

خرید فوری: در این روش، شما ارز دیجیتال را با بهترین قیمت موجود در بازار در آن لحظه خریداری می‌کنید. این روش برای معامله‌گرانی که می‌خواهند به سرعت ارز دیجیتال را خریداری کنند، مناسب است.

قیمت دقیق نیست: با استفاده از سفارش Market، شما نمی‌توانید قیمت دقیق خرید ارز دیجیتال را تعیین کنید. قیمت نهایی ممکن است کمی بیشتر از قیمتی باشد که در صفحه معاملات مشاهده می‌کنید.

مناسب برای بازارهای پر حجم: سفارش Market برای بازارهایی که حجم معاملات بالایی دارند مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، مناسب‌تر است. در این بازارها، نقدینگی بالا باعث می‌شود که لغزش قیمت (تفاوت بین قیمت درخواستی و قیمت معامله شده) کم باشد.

خرید اسپات در اپلیکیشن صرافی توبیت با گزینه Limit

در کادر “نوع سفارش “Order Type -، گزینه “Limit” را انتخاب کنید.

ثبت نام صرافی توبیت

مزایای خرید با گزینه لیمیت:

کنترل بیشتر بر قیمت: هنگام استفاده از سفارش لیمیت، شما می‌توانید قیمت مورد نظر خود را برای خرید ارز دیجیتال تعیین کنید. سفارش شما فقط زمانی تکمیل می‌شود که قیمت بازار به قیمت تعیین شده توسط شما برسد.

احتمال عدم انجام معامله: در صورتی که قیمت بازار ارز دیجیتال به قیمت تعیین شده توسط شما نرسد، سفارش شما تکمیل نخواهد شد.

جمع بندی

صرافی توبیت با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات، به عنوان یکی از پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال محبوب در میان کاربران ایرانی شناخته می‌شود. در این مقاله، تلاش کردیم تا با ارائه راهنمایی جامع و کاربردی برای استفاده از اپلیکیشن توبیت، به کاربران در استفاده آسان و امن از این صرافی کمک کنیم.

بازهم خاطر نشان می‌کنیم برای دریافت تخفیف در کارمزد معاملات و دریافت بونوس افتتاح حساب در این صرافی کافی است هنگام ثبت نام کد hasanzadefinance را به عنوان کد معرف (رفرال) وارد کنید.

کانال سیگنال فارکس

درخواست مشاوره رایگان

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسن زاده فایننس شما هم به آموزش ارزهای دیجیتال و فارکس علاقه دارید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام خدمت دوستان.به هیچ وجه در صرافی توبیت معامله نکنید.چون که یه صرافی دزد هست.معاملات ضرر شمارا با ضرر دوبرابر میبنده و معاملات سود شمارا هم با ضرر میبنده.بیشتر مواقع هم حد ضررها اصلا کار نمیکنه و معامله وارد ضرر بیشتر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا